måndag 18 mars 2013

You know what really grinds my gears . . .

Något jag tycker är fruktansvärt frustrerande är när man ska hälsa på någon man inte känner så väl, men känner väl nog att krama när man träffas.. och personen håller kramen lite för länge så det blir obekvämt tillslut. Jag tycker om att kramas, men om jag inte känner dig väldigt bra så vill jag inte kramas i en minut. Ännu mer störande är det när jag börjar släppa taget om personen, och personen fortfarande inte fattar att jag inte vill fortsätta kramas. Sjukt störande.

En annan sak jag tycker är störande är när man high-five'ar någon och personen tar tag i handen och fortsätter hålla i den. Det är inte high-five! High-five är en snabb handklapp och sen är det bra.. håll för fan inte mig i handen efter det! Usch!



To my Non Swedish-speaking readers, Remember that you can translate the whole blog up in the right corner of this page!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar