söndag 17 mars 2013

Nämen Hej !

Roligt att se att folk fortfarande envisas med att kika in här, även fast jag inte har bloggat på.. månader! Det har varit sjukt rörigt i mitt liv ett tag, så jag har inte riktigt haft tid eller lust att blogga. Men saker och ting börjar nu lösa sig och jag mår mycket bättre!

Det har varit ett evigt tjatande från många håll om att jag måste börja blogga igen, så nu får ni som ni vill.. haha.. plus att jag har lite tråkigt på dagarna så då kan jag ju lika gärna sitta här och blogga.

Jag orkar inte dra hela historien om vad som har hänt på senaste, men mitt liv har (och är på väg att ) ändras drastiskt. Mot det bättre!

Jag bor numer i North Hollywood med tre musiker. Det spelas mycket musik, äts mycket mat och drivs mycket med varandra. Precis så som det ska vara. Nya vänner, ny karl och nytt område. Fantastiskt fräsht!

Jag ska jobba lite på en ny design till bloggen också.. nu ser jag ju faktiskt helt annorlunda ut!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar