söndag 25 november 2012

Tillbaka till verkligheten. . .

Nu har mammsen åkt hem och det är nu dags att återgå till samma gamla L.A vardag.. vilket faktiskt är helt okej, för det har inte blivit mycket pluggande, tränande eller nyttighetsätande under tiden mamma och Erica varit här.. herregud! hahah.. nu blir det rehab!.. säger jag och sitter redan med ett vinglas i handen.

Det har varit helt underbart att ha mina kära på besök och jag saknar dom redan massor! I morgon blir det råplugg och träning igen. Det ska bli skönt att röra på dököttet igen.

Men nu ska till lokalpubben och dränka mina sorger... i musik!

 Saknar er redan, mina rövhattar!

2 kommentarer:

  1. Hej bruden! Snubblade in här via din lista över rockklubbar i LA (tack för den!) Jag ska nämligen dit om typ en vecka och undrade om du hade några andra tips, typ vart man ska titta på eller käka?

    SvaraRadera
  2. Borde snart vara dags för en uppdatering....?

    SvaraRadera