måndag 19 november 2012

SWEDISH HOUSE CLEANING ?

Nu känner jag mig sådär efter igen.. Är det bara jag som inte har ett dugg koll på det där Swedish House Maffia, eller vad som nu heter? Alla blir helt hysteriska så fort dom ska ha spelning i närheten och tjatar om deras braiga musik hela tiden.. que?! Jag har fått lyssna på en av deras låtar som tydligen ska vara med i någon reklam, av min AMERIKANSKA VÄN.. till och med hon har koll på dom. Jag gillade inte det jag hörde, lät som vilket dunka-dunka band som helst.. så jag förstår fortfarande inte hysterin.

Igår var jag, mammsen, Ashley och Everardo uppe vid Griffith Observatory.. så jävla läckert! Vi kollade på Jupiter och månen genom ett teleskop.. råtufft! Så ser man ut över hela L.A och man är rätt nära Hollywood skylten.. tyvärr så var det redan mörkt när vi kom dit, så det blev inte så mycket bra bilder.. men jag ska leta fram kameran idag och lägga över en hög med bilder så bombarderar jag lite här sen.

Einstein och jag filosoferar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar