onsdag 20 mars 2013

ONT . I . MAGEN .

Ugh.. min mage. Den är inte att leka med just nu.. vilket suger pung, för jag har blivit medbjuden på fest hemma hos Gene Simmons i morgon! Jag hoppas verkligen att jag mår bättre tillsdess!

Jag har bestämt att jag ska skaffa råttor inom en snar framtid. Jag älskar råttor! Dom är precis som små hundar.. love it. Bard (min karl) var inte riktigt med på den idén först, men han är helt med på det nu.. vi går till djuraffärer hela tiden och jag visar hur söööta dom små råttorna ääääär.. hahah.. funkar bra.


Ah just det! Här om kvällen så var det ett jäkla liv utanför fönstret här hemma, så vi släckte ner och kollade ut genom fönstret.. och där står 5-6 poliser med dragna vapen och tvingar ut en kille från en bil. Vi står och kollar ut en bra stund och det kommer bara fler och fler poliser och snart kommer även en polishelikopter! Dom arristerade iallafall killen lugnt och fint och åkte sen iväg utan något liv. Men vilken upplevelse! Adrenaline rush!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar