lördag 23 mars 2013

Hemma hos Gene. . .

Hahah.. ja herregud. Visst blev det festligheter hemma hos Gene Simmons! Jag känner hans familjs personliga tränare, så det var alltså hon som bjöd med mig till deras hus.. villa.. mansion! Så sjukt stort hus med sjukt fin inredning.

Genes fru Shannon hade en vän över som sålde sina nya hudvårdsprodukter, det såldes smycken och dom hade massor med mat och dryck. Man blev väl servad av servicefolket dom hade hyrt in för att ta hand om gästerna. Grymt trevliga människor! Alla som var där var biljonärer och kvinnorna såg ut som välopererade skräcködlor.. precis så som det ska vara liksom.. hahah. Fantastiskt.

När jag sa till Gene att jag var från Sverige så blev han glatt överraskad och sa "Ahh! Du är söt! Tack!".. på svenska.. hahah..

Gene och min vän Ashleye
(Dom hade en headshot station uppe som man kunde hoppa in och leka i.. 
och det gjorde dom!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar