onsdag 18 maj 2011

Nu har det inte bloggats på evigheter!

Sorry men jag har så jävla mycket att göra nu så jag tänker inte ens på att blogga.. och när jag väl gör det så är jag så trött så jag orkar inte.. bhaa.. slutspört i skolan!
Liten uppdatering dårå..
Jag har varit på efterfest:
Festat på Boardwalk:
Hattparty:
Shoppat i downtown:
Varit på ännu mer efterfest:
Firat Ani som ska flytta till Florida:
Druckit livsfarliga drinkar.. det finns en anledning att den heter
Adios Mother Fucker...

Ätit fajitas på ett skitfränt mexarställe:
Festat ännu mer på baren:
Conga line!
Gått på bio med Ashley och sett en riktig chick flick.. Ashley bölade igenom hela filmen och jag satt och garvade åt henne. På den här bion finns det en bar och man får även dricka alkohol inne i biografen.. så ligger den inne i Hollywood, så här kommer det bli förfest och bio och sen utgång i Hollywood! Perfekt! Kanske för att fira att pesten i skolan är slut?
Varit på Thaistället Nathalee och druckit Flaming Vulcano drink!
Kommit hem från skolan och hittat Mötley Crüe i lägenheten.. woha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar