onsdag 18 maj 2011

Jag tror jag döden dör..

Jag är så fruktansvärt psykiskt trött just nu.. jag sov bort HELA Måndagen när jag egentligen
behövde plugga en massa, men jag kunde bara inte. Jag kunde inte tänka överhuvudtaget..
nästan lite obehagligt. Det är ju slutspörten i skolan nu så det är verkligen massor att göra
i ALLA ämnen samtidigt.. puuh. Men men.. jag ska klara det här så är det bara.

Det är bara 27 dagar kvar! Helt fantastiskt!
Sen är jag ledig i en vecka och sen börjar sommar terminen igen.. och den är bara på 6 veckor så lektionerna kommer gå ännu snabbare och jag kommer få massor att göra igen! Men jag kommer bara läsa halvtid.. typ två ämnen. Jag har valt en mattekurs och så tänkte jag eventuellt välja en Astronomi kurs eller datakurs.. vi får se. Astronomikursen låter väldigt intressant, planeter, solsystem och stjärnor och grejor.. nice!

Till hösten så kommer jag och Daniel ha vår egen lägenhet.. underbart! Jag har blivit lite bundis med en kvinna som är manager för 37 lägenhetshus här i närheten där vi bor nu och hon har redan godkänt mig som hyresgäst, så så fort något blir ledigt i min prisklass så kommer hon att ringa mig och se om jag vill ha den INNAN hon sätter ut den i annons.. awsomeest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar