tisdag 21 december 2010

Så trött!

Vi var iväg till Westside Pavillion och handlade de sista julklapparna. Det tog oss en halvtimma att hitta tillbaka till bilen då vi totalt glömt bort vilken våning i parkeringshuset vi parkerat! Haha!
Sen var det bara att åka hem och städa och packa. Nu är vi nästan klara och sitter döda i sängen. Jag ska försöka komma upp i tid i mogron så jag hinner fixa det sista innan planet går kl.14

Jag har ju en hel mjölk att dricka upp liksom!


Hälften av all min packning är julklappar och presenter till folk.
Hemligheterna som ni kan se åvan.. mohohaha.

Det finns risk för att jag inte hinner blogga innan jag åker i morgon, så jag säger Hej Då nu, så återkommer jag när jag är hemma i Sverige hos min älskling i säkert förvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar