tisdag 21 december 2010

Flyget inställt

Har precis kommit hem IGEN från flygplatsen.. alla flyg till Frankfurt är inställda pga av vädret.
Vi blev ombokade på en flight den 24:e. Hela julen är helt förstörd!
Den 23:e skulle jag fira jul med mamma och moster med fler.. den 24:e skulle vi fira jul med Daniels mamma.. Den 25:e skulle vi festa loss med vänner.

Vi landar på Arlanda vid 18 tiden den 25:e.. jetlaged och fin kommer jag ju inte känna för att gå ut och festa.. tror jag.
Istället ska jag fira jul med Tessan i vår lilla lägenhet i LA och sen spendera resten av julaftonskvällen på ett flygplan eller flygplats.

Det här är första gången i HELA MITT LIV som jag missar Kalle Anka på julafton!!
Och inget Trolltyg i Tomteskogen heller.... BUUUUHUUU.

Och för besväret fick vi en påse med snacks..
Tack.

1 kommentar:

  1. nää men fyyfaan vad irriterande :(

    Men ojj! de va imponerande!! Jag hoppas verkligen jag klarar matten... Sen är mitt nästa mål engelska A... jag fattar ju för faan bara de när jag är full... annars e jag en fegskit som hellre e tyst =/

    SvaraRadera