måndag 20 december 2010

zzz

Bhaa.. nu kan jag andas ut ett tag. Har inte sovit på 29 timmar nu.. and counting. Men jag fick ekonomiprovet och dansprovet gjort! Nu kan jag berätta lite om gårdagen..

Efter att vi varit i Downtown och köpt julklappar så åkte vi förbi Carl's Jr som är den absolut bästa hamburgekedjan som finns i Usa.

Där ska man äta en jalapenioburgare om man tycker om stark mat och en bacon och cheeseburgare om man är bakis. Stooor cola får man också.

Våra svenska grannar Micke och Simon kom över och snackade massa skit och berättade roliga historier.. något runda under fötterna.

Vår andra Simon var såklart också med.

Jag satt och pluggade medans folk pratade och sen drog dom vidare till kareokebaren medans jag stannade hemma och råpluggade det sista.

Sen sket sig sömnen och nu har jag och Tessan precis varit och köpt sushi.. jag testade på spicy chicken sushi som faktiskt var skitgod!
Såklart med mjölk.

I morgon vid den här tiden så sitter vi på planet till Sverige! Eller ja.. till Frankfurt iallafall.. och tydligen så ställs var tredje flyg in på Frankfurts flygplats... JIPPIE! Jag vill ju bara heeem och gosa med min Daniel nuu..

Snart ska vi iväg och inhandla de sista julklapparna, sen ska vi storstäda hela lägenheten, tvätta kläder, packa och SEN ÄNTLIGEN ska jag få sova.. hoppas det går bra. Säkert så kommer jag ligga och nojja över flyget i morgon.. men förhoppningsvis så däckar jag av utmattning.

(Jag råkade komma åt tangentbordet och skriva dit rubriken.. tycker att der var roligt och väldigt passande det som kom upp där! Haha!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar