lördag 17 november 2012

Jag hatar RUBRIKER. . .

Idag har varit en riktigt seg dag här i Santa Monica.. vaknade sent.. åt frukost på Denny's.. köpte toapapper.. höll sällskap när mamma och Ashley fick manikyr.. åkte hem och gjorde ett nytt försök att få bort viruset på min dator.. lyckades något sådär.. halvt.. färgade mammas hår..


Jag fick skäll av mamma för att jag döpte det tidigare inlägget "Mamma har ett muppöga" utan att förklara mig! Hahah.. så min mamma har alltså ett öga som gör roliga ljud när hon kliar sig i det.. typ luftfickor i ögat? Roligt är det iallafall och hon höll på med det när jag skrev inlägget så det fick bli rubriken. Jag vet inte om ni förstår hur mycket jag hatar att skriva rubriker? Jag hatar det. Man ska försöka vara kreativ, inspirerande och rolig.. usch.. för det mesta klämmer jag bara ur mig det första jag kommer att tänka på.

Nu har jag precis duschat och sitter med färg i ögonbrynen och på fransarna.. så mycket att hålla reda på nu när man är mörkhårig. Ikväll blir det middag med mammsen på P.F Chang's China bistro.. sen får vi se vart kvällen tar oss!


PS. Jag har blivit mailbombad av folk som undrar vad jag menar med inlägget tidigare där jag skrev om skilsmässa och ja, det är alltså min skilsmässa. Livet blir inte alltid som man har tänkt sig liksom.. men det finns inte så mycket mer att göra än att gå vidare och dricka mer sprit.. hahah!

3 kommentarer:

  1. Tråkigt att höra att det var din egen skilsmässa, har alltid sett på dig och daniel som hopp om att "distans som funkar-förhållande"finns.
    Speciellt eftersom du skrivit så mycket gulligt här bara för ett litet tag sedan om honom och er så det kom som en chock för oss läsare tror jag, därför vi frågade en massor.
    Men jag hoppas det var till det bästa och önskar dig all lycka till i fortsättningen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag och Daniel lyckades hålla ihop i två år på extrem distans, så jag är fortfarande väldigt stolt över oss. Jag förstod att det skulle komma lite som en chock så jag var berädd på att behöva förklara mig, det gör absolut igenting.

      Tack så mycket! :)

      Radera
  2. Hej! Har mailat Ashley ett par gånger men inte fått något svar, ville ha din email-adress o så. Skicka den i ett mail till isabelle88@hotmail.com när du har tid o lust.. Fan vad najs håret blev förresten! Saknar dig :(

    SvaraRadera