söndag 18 november 2012

Gayklubbar och Facebook divor. . .

Facebook fenomenet alltså..
Jag har så svårt att förstå hur människor kan totalt hänga ut sig sjävla på ett så offentligt ställe som Facbook.. det finns människor jag inte har pratat med på ÅR som bara vräker ur sig sin misär på de sociala medierna och jag vet nu allt vad som händer i deras liv, utan att ens ha pratat med dom på länge. Det är så tragiskt.. och patetiskt. Det är ju fan ingen som bryr sig ändå? Jag menar.. mår man skit så ringer man väl en vän och snackar ut en stund.. en vän som faktiskt bryr sig. Vem av dina 74839 Facebook vänner bryr sig egentligen om din misär? TVÅ om du har tur. Resten tycker att du är patetiskt och borde skaffa dig ett liv utanför internet. Och tro mig.. JAG är en utav dom. Ring mig gärna om du vill snacka ut, men försök inte få min uppmärkasamhet genom att skriva massa drama på internet.

Jag vet att jag kan skriva mycket kryptiska saker här på bloggen ibland, men det är för att jag ser det här mycket som min dagbok också.. och när jag blir frustrerad så vill jag bara skriva av mig någonstans och då har bloggen fått lida. Men nu har jag skaffat mig en ny dagbok, så nu får den lida istället! Hahah..

Ikväll har jag varit på gayklubbar och raggat brudar med Gabe och Everardo.. sjukt roligt! Nu ligger jag med öronpropparna i och ögonmasken på - REDO ATT SOVA!

HAJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar