tisdag 31 januari 2012

Shopperishoppera

Idag var jag nere i Farsta Centrum för att kolla in om det fanns något intressant att införskaffa sig såhär sista dagen på rean. Men det jag hittade som jag ville ha var inte ens på rea så jag sket i det. Istället blev det lite nödvändiga saker. Sånt där som egentligen inte är så värst roligt att köpa..
Jag älskar det här Gliss schampoo och balsamet.. luktar huur goott som helst! 
Sen vart det en svart kajal, ansiktsmasker, någon olja som ska vara bra för håret (DET BEHÖVS!), foundation och billigt volym powder.. som faktiskt var på rean.. hoho!

Så käkade jag supergod hamburgare! Sånhär läckerbit kan man inte få i L.A det vill jag lova. Och pommes med grillkrydda och en pucko såklart.. precis som när det var pappas tur att laga middag när jag var liten. Minnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar