tisdag 31 januari 2012

Bilderna från i helgen

Nu har jag äntligen hittat kamerasladden så nu åker bilderna upp från i helgen som var..

FREDAG
Jag och Henrik var först hemma hos honom och förkrökade lite och sen drog vi in till stan på gayklubb. Precis som bilderna visar gick det riktigt vilt till.. till en början var vi snygga och balla.. men ju mer alkoholen flödade (och den flödade fort och mycket!) desto mer konstig blev både kvällen och bilderna.. haha en riktigt rolig kväll! Det är sjukt mycket bilder som jag väljer att inte lägga upp för det är liiite för mycket fylla över dom... haha..
 LÖRDAG
 På Lördagen vaknade jag upp helt DÖD. Jag sov halva dagen sen var det bara att kravla sig upp och gå på födelsedagsmiddag hos styvfarfar. Sen gick jag hem igen och gjorde mig i ordning och drack lite öl för att komma i form och så bar det vidare till Kellys för att möta upp Mikaela för en helkväll. Efter Kellys så drog vi vidare och träffade folk på Heavens Gate och sen blev det kebab på vägen hem. Skitkul kväll!
 På hemvägen hade jag och Daniel krig och smetade smink i ansiktet
på varandra.. Mikaela råkade komma i kläm också.. höhö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar