tisdag 26 juli 2011

Sleep tight, don't let the bed bugs bite

Nu sitter jag här i köket och njuter av mitt nytvättade nyfärgade hår. Det hade börjat se lite grönt ut när det blev urtvättat så det var dags för en omgång färg till. Jag har precis pluggat klart. Nu är jag så trött så jag håller på att somna sittandes.. nu är bara problemet..

DET SOVER BEDBUGS I MIN SÄNG!!!

Jag har varit till Ralph's och köpt BEDBUG dödare.. men jag har samtidigt läst på internet (satt och läste om skiten i typ tre timmar, så jag är proffs nu!) att dom inte dör av sprayen såvida man inte sprayar rakt på dom, och då kvävs dom av den. Så det funkar lika bra med hårspray om man hittar dom.. OM MAN HITTAR DOM!! En fullvuxen jävel kan bli 3-6mm.. men annars så syns dom typ inte! Jag har sprayat heela jävla sängen nu och slängt sängstommen åt helvete. Jag hoppas såå att det har hjälpt.. jag har tvättat sängkläderna och sprayat och vädrat sängen.. men hur fan ska jag kunna sova i den i vetskap att det kanske finns en massa kryp i den som vill äta mig?! ÅHH vad jag önskar att jag hade mycket pengar nu så jag kunde köpa en ny säng till min nya lägenhet så jag slipper ta med skiten!!

Ska försöka våga mig in till sovrummet om en stund och bädda sängen.. jag har inte vågat vara där på hela dagen.. wish me luck!

1 kommentar:

  1. Good night, sleep tight, don't let the bed bugs bite." is common for parents to say to young children before they go to sleep

    SvaraRadera