tisdag 26 juli 2011

FAAN VA ÄCKLIGT!!

Jag googlade på "bett" och fick fram att mina bett skulle kunna vara BEDBUGS (Vägglöss).. BLÄH! Beskrivningen stämnde in väldigt bra.. och dom är tydligen inte lätta att få bort.. men vaffan, varför är det bara JAG som har fått massa bett och inte Tessan eller Daniel?! Det är jättekonstigt.. jag fick ju bett precis när vi flyttade in här så dom måste ha varit här hela tiden.. fyfaaaan jag är så jävla äcklad.. jag vill inte vara här längre! och VERKLIGEN inte sova i min säng!!
(Precis när vi flyttat in)

Jag håller på att tvätta alla sängkläder och kläder på HÖG värme, det stog det att man skulle göra och senare idag ska jag iväg och köpa "bedbug spray" och se om det hjälper.. jag säger det igen:

FY FAAN VA ÄCKLIGT!!!

(Jag vill inte lägga upp bild på dom små rackarna här, för jag vågar inte se dom själv helt enkelt.. då skulle jag nog slänga allt jag ägde och aldrig mer komma in i denna lägenhet.)

Uppdatering: Det är tydligen bara folk som är "allergiska" mot betten som reagerar på dom.. andra märker inte ens av dom. Så både Tessan och Daniel har nog fått sin beskärda del men inte märkt av det.

1 kommentar:

  1. När jag bodde i England blev jag sönderbiten av kattloppor...lika äckligt! :( Du får önska pengar till en ny säng i födelsedagspresent! :) Kram!!! Syrran

    SvaraRadera