tisdag 28 december 2010

God Jul


Igår tvingade jag Daniel att GÅ till Farsta Centrum.. från Hökarängen. Tog typ 30-40 minuter om man gick i mystakt. En mini-shopping-runda senare så fikade vi med Daniels kusin Sofia och sen gick vi hem till min mor och drack glögg, åt julskinka och hämtade min vinterjacka.
Nu är jag varm och mysig!

När vi kom hem så slog jag in massa julklappar eftersom vi ska fira jul hos Daniels mamma, med mina föräldrar idag (Tisdag)! Äntligen får jag fira jul!
Kl 16.30 borstade vi tänderna och gick och la oss... haha, behöver jag påpeka att jag fortfarande är väldigt jetlaged?
Sen vaknade vi kl 24.00 och låg och kollade på film till kl 03.. då somnade vi igen och sen vaknade jag kl 07 och väkte Daniel.


Svensk frukost (hjärta)


I LOVE min nya body lotion från Victoria's Secret.. Black Cherry, Créme Anglaise och Sandalwood!

Köpte en body spray från Victoria's Secret också, återkommer med bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar