söndag 26 december 2010

ÄNTLIGEN HEMMA


SVENSK FRUKOST!

Då var man äntligen hemma i Sverige! Men vilken jävla skitresa (IGEN)!
Det började med att planet från LA var en timma försenat så dom var tvungna att boka om oss på ett annat plan som vi skulle byta till i Zürich. Efter lång väntan och dålig information så fick vi reda på att vi skulle få TVÅ byten istället för ETT. JIPPIE! (NOT.)
Från LA till Zürich, från Zürich till Frankfurt och från Frankfurt till Stockholm.

Så det där med att det skulle ta 15 simpla timmar för oss till Sverige sket sig.. 20 timmar senare gick vi av planet.

Fick ett varmt välkomnande i kylan på Arlanda.. Mamma, Matti, Daniel, Fizzy och Tessans mamma var där och hämtade oss! Mys!
I bilen på vägen hem fick jag julmust och pepparkakor och när vi kom hem blev det ett skumbad.

Ja just det! Jag har ju testat på mina älskade chiliostbågar nu igen.. besviken.. dom var inte så speciella som jag kom ihåg att dom var.. men goda var dom iallafall!


I Russ lilla bil påväg till LAX


I väntan på det försenade planet på LAX drack vi varsin Häagendaz milkshake.. mmm


..och pommes.


Im so exited!


Bloody Mary och en skitäcklig mojito på LAX


Bloody Mary och Vodka med Bubbelvatten.. haha äckligt!


Äntligen på första planet LAX-Zürich.. 11 timmar.


CSI och rödvin




Scooby doo på planet!


Framme i Zürich..


Trötta som faaen.


En man som vi pratade med på baren i LAX och som åkte samma plan som oss till Zürich bjöd oss på Heiniken! De va gött!


DÖDEN på Zürichs toalett.

Såhär flygrädd är jag.. att jag håller så hårt i en skvallertidning när planet lyfter så att jag får blodblåsor!

Efter att ha varit vaken i 32 timmar så var det underbart att få komma hem till älskling, ta ett skumbad och äta skitgod makaronilåda!

Idag ska vi svulla satan! Jag ska äta ALLT som jag har saknat!
Sen efter nyår så ska vi ju börja tänka på vikten och sluta med svullandet..
men ännu finns det tid kvar!

Mina Älsklingssaker!






När vi skulle gå och handla puttade Daniel ner mig i snön.. mysiga snö!

WEE! FINALLY IM HOME!

IM HAPPY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar