fredag 30 juli 2010

Ja jävlar..

Kl. 09.10 gick planet från Arlanda.. de tog typ 9 timmar ner till New Wark vid New York. Väl där framme insåg vi att vårt plan till Chicago gick inte förrän 7 timmar senare... jippie! Och jag ska säga er, New Wark är fan världens tråkigaste flygplats! Det finns INGENTING att göra! Dom har inga datorer som man kan låna, utan dom har ett trådlöst internet som man kan "prenuminera" på månadsvis.. det vill jag ju inte! Och dom har ingenstans där man kan låsa in sin väska för att springa runt och kolla lite.. nej nej. Vi fick släpa på våra tunga väskor och sitta rakt upp och ner på en stol i 7 timmar. Sen gick vi till gaten... JAHA då är planet försenat också, så vi får sitta där i 2 timmar till! 9 timmar på en tråkig jävla flygplats!

Efter mycket om och men så kommer vi iallafall fram till Chicago. Och vad händer där.. jo. Planet är även där försenat 2 timmar. Det var bara till att vänta där också.
NU efter en ca 26 timmar lång resa så sitter vi här, där vi ska sova tills vi hittar egen lägenhet, och är sjuukt trötta! Nu blir de sova. I morgon lägger jag upp lite bilder från vår tråkiga resa. Skoj!

1 kommentar:

  1. Fyfan, hata flygplatser! Gött att ni kom fram till slut ändå. Fyfan vad pepp jag är på er LA-tid, fastän jag inte ens är med själv, haha. Life by proxy. :D

    SvaraRadera