torsdag 15 november 2012

PÅNYTTFÖDD

Jaha.. då känner jag mig redo att återgå till bloggandet. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag iväg till Main Street i Santa Monica och röja gärnet på barerna.

Vi tar väl en snabbspolning igenom dramat som hänt i mitt liv på senaste:

- Envist virus på datorn
- Skilsmässa
- Erica har åkt hem
- Mammsen har kommit!
- En känd hårstylist klippte av mig allt hår och betalade mig till och med för det!
- Sjukt körigt i skolan

Ja.. det var väl den draman. Men jag mår bra och är redo för mitt nya liv.. nu återgår vi till alla roligheter och skiter i misären, eller vad säger ni?!




2 kommentarer:

  1. Skilsmässa? inte mellan dig och Daniel hoppas jag :O

    SvaraRadera
  2. Undrar också över skilsmässan; vems är den och hur pass starkt berör den dig? :O

    SvaraRadera