fredag 6 juli 2012

Snark..

Nu har jag kommit hem från 4 of July firandet i Orange County. Det var ett stort block party med massor av mat, margaritas och mojitos.. vi hade grymt roligt!

Dagen efter var jag asbakis och sjukt trött. Vi åkte hem till Ashley's kompis och kollade på film. Sen helt plötsligt frammåt kvällen så fick vi för oss att dra och prova på Pole Dancing. Amber, Ashley's kompis har hållt på i 4 år och har en egen pole hemma, så hon lärde mig lite privat.. fyyfaan va roligt det är! Synd att det är så sjukt dyrt bara.. men det är skitsamma. Jag SKA börja med det!
Det ser så lätt ut, men man behöver sån enorm armstyrka så det är inte klokt.. jag är rätt mör och blåslagen idag!

Bilder kommer i morgon eller nåt, nu ska jag iväg och fira Ashley's födelsedag!
(Bild från google: Shawn Frederick)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar