måndag 25 juni 2012

MIDSOMMARHELGEN

Dåså.. då har jag sovit av mig ruset hela dagen idag. I Fredags var jag på drive-in bio och kollade på Madagaskar 3 (inte så värst imponerande) och Rock of Ages, som var grymt bra!

På Lördagen pluggade jag hela dagen.

Och i går (Söndag) så var vi ute i Simi Valley och hade pool BBQ party! Sen drog vi iväg på en krog och sen hem på efterfest och kollade på Rocky Horror Picture Show! Bästa ever!
Sen när jag kom hem i morse så kunde jag verkligen inte sova.. jag satt och skrev massa dumheter till folk på facebook i några timmar innan jag tvingade mig själv att somna.. och då var klockan runt 8 på morgonen.. haha.. därav har jag sovit hela dagen.. men är fortfarande trött!

Hahah.. godiset..




 Jacuzzi!

 Förfestade med Twiligt spel.. jag ledde in i det sista, men blev omkörd på slutet och kom tvåa.. helvette!
 Trött å full.. men glad trots allt!
 Fick en blomma av någon random dude på krogen.. snällt!
 Mot efterfesten
 Allsång i bilen.. det var känsla!
Rocky horror picture show - efterfesten! Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar