måndag 18 juni 2012

Laughlin my love

Jag är lagom mör efter Laughlin-resan vill jag lova.. men fyy va roligt vi hade det!
Vi kom fram på Fredagskvällen efter en 5 timmars bilfärd, så vi käkade middag och däckade direkt. Sen gick vi upp tidigt på Lördagsmorgon för att dra ut till sjön.. och där stannade vi kvar tills solen gick ner! Herregud.. det var festande, båtfärder, hopp från alldeles för höga höjder, nya vänner och massor av alkohol och badande.. helt underbart! På Söndagen åkte vi till en älv i närheten och börnade runt på jetskis.. grymt kul.. men vi var så jäkla trötta så vi åkte tillbaka till hotellet och kollade på film och sov i några timmar innan vi började röra oss hemmåt igen.

Ashley's familjs båt vid sjön
 Gordon hittade inte så mycket i urringningen haha
 En-meters-fiskarna-from-hell..... iiighghgh
 Dra in magarna på tre.. en.. två.. TRE!

 Nya vänner
 Fyllekäk klockan 4 på morgonen...
 Jag trodde att jag hade tappat bort mina solglasögon så jag var utan dom ett bra 
tag i solen.. inte en bra idé. Jag har SOLBRÄNT MIG I ÖGONEN.. det svider så 
in i helskotta och dom är helt röda och blurriga.. det tar tydligen några dagar innan det 
går över.. jag som behöver börja plugga igen snart och kan 
knappt hålla ögonen öppna.. bra jobbat.
 Men ögonen och överläppen är det ända som jag lyckas bränna.. ändå rätt bra!
 Mitt paradis
 108 grader farenheit = ca 42 grader celsius och det här var på
eftermiddagen någongång.. det var ända upp till 46 grader celsius ett tag!
LOVE IT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar