tisdag 29 maj 2012

Shopping!

Idag har jag betalat skolavgifen för sommarterminen och så passade jag på att shoppa lite nödvändigheter!


 ÄNTLIGEN har jag min alldeles egna plånbok och slipper låna Ashley's gamla!
Och billig var den dessutom! LOVE!

 En liten pillerburk där jag kan förvara allt mitt knarch...
Nej då, ni kan vara lugna, sånt håller jag inte på med.

 Jag har länge velat ha ett passfodral eftersom jag reser så mycket nu för tiden.. 
tyvärr hade dom inte så mycket att välja på, så det fick bli ett tjusigt "i love france" fodral...
Tur att jag faktiskt har varit där, annars kunde det ju blivit pinsamt.... haha..

Och så blev det större pluggar och trams till öronen. 
Dom har varit små alldeles för länge nu!

Sen köpte jag tvål och annat som inte är speciellt intressant att ta kort på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar