onsdag 30 maj 2012

Oh NO Eyeballs and Tentacles

Idag när jag var på väg hem från skolan så var det en kille som frågade om jag ville vara modell för hans slutprojekt i hans fotoklass.. han ville ha något lite "Lady GaGa" galet.. det lät roligt så jag tackade ja!
Han höll på att kissa i byxan av exaltering när jag berättade lite om min garderob, så det här kommer nog bli skoj! Måndag morgon innan mina lektioner börjar så kör vi.. kommer gå på lektionerna efter med massa smink och lustig outfit.. haha

När jag kom hem så väntade ett paket på mig!
 Det var min efterlängtade Iron Fist väska som jag totalfyndade på ebay för ynka 150kr! Den brukar kosta betydligt mer än så. Den ska min dator och annat handbagage bo i på resan till Sverige blandannat.

Lagom stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar