tisdag 27 mars 2012

Skabbigaste hotellet EVER!

Det här skrev jag när jag satt på det äckliga hotellrummet i New Jersey..


Hahah.. jag tror att jag lyckades hitta New Jersey's skabbigaste hotell!
Jag käkade en bagel och tog mig utanför flygplatsen och snurrade runt lite och voilá!
Nu sitter jag här i mitt skabbiga (men ack så billiga!) hotellrum som jag kan garantera har används till både hemliga möten med prostituerade och som Dexter's kill room. Hua.. jag är rädd att ens titta på sängen!

Dessutom så bor det en fågelfamilj i AC:n! hahaha.. det kvittrar så in i baljan.. rätt mysigt faktiskt.. men oerhört skabbigt som sagt.

Inget internet finns det heller (fast det var utlovat). Men det finns en tv och
jag är i STORT behov av att sova några timmar innan jag sätter mig på 9 timmars
flyget till stockholm.. man får inte vara kräsen.






1 kommentar:

  1. Haha, det ser ju rätt fräscht ut om man jämför med det sjukt (SJUKT) äckliga hotellrum jag och Jocke hade i Istanbul. Det finns bilder på Fejan om du vill se, haha. :D

    SvaraRadera