måndag 27 februari 2012

Mitt i Flytt

Håller på att packa ihop mitt liv här hemma nu. I morgon ska jag flytta alla mina saker hem till Ashley där jag ska vara tills något trevligt rum dyker upp till mig.

Jag var och kollade på ett rum igår.. men det var alldeles för dyrt för att vara så litet som det var.. så priset håller på att diskuteras nu. Killen som hade rummet är amerikan.. men han ser ut som.. ja.. en mini Osama Bin Laden. Han är hur trevlig som helst och jag hoppas verkligen att han ger med sig för det vore toppen att bo med honom. Han älskar Mötley Crüe och har typ samma humor som jag. Hur perfekt kan det bli liksom? Har faktiskt ingenaning om hur gammal han är dock.. med tanke på hans längd så skulle han kunna vara 12 men med det skägget så skulle han kunna vara 50. Svårt det där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar