torsdag 23 februari 2012

...

Jag har väldigt svårt att hantera döden. Jag har en enorm dödsångest och kan genuint säga att jag är livrädd för döden på alla sätt.

Jag bröt ihop totalt när min farmor dog för flera år sedan. Hon hade levt ett långt och kärleksfullt liv med en stor familj, 4 barn och många barnbarn som brydde sig om henne. Hon var centrumet i hela släkten, alla samlades när hon viftade med lillfingret. Hon hade varit sjuk länge och man såg det sakta bli värre och värre tills hon en dag somnade in. Det var på något sätt ändå väntat..

Men när en 41 åring får veta att hon har en hjärntumör och ca 2 veckor senare somnar in.. det vet jag fan inte hur jag ska hantera. Livet är så skört och orättvist.. hon hade hela livet framför sig.

Rest in Peace, Carina
Du kommer alltid finnas i våra hjärtan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar