måndag 30 januari 2012

Obildad

I Torsdags förra veckan så träffade jag min kära vän Henrik och planerade lite inför helgens bravader, för på Fredagen så var det rajjrajj på gayklubb! Vi blev alldeles för berusade och dansade bort både natten och min tröja.. haha.. det var en riktigt lyckad kväll!

Lördagen spenderades mestadels i sängen med huvudvärken.. det var mindre lyckat. Sen kravlade jag mig iallafall upp och mötte upp Mikaela på Kellys och började om.. efter det hamnade vi på Heavens Gate tills klockan blev alldeles för mycket, då blev det en kebabtallrik till frukost och sen hem och sova.. riktigt roligt!

Jag har slarvat bort sladden till min kamera så ni får vänta lite på bilderna.. jag ska städa idag så den kommer väl komma fram.. förhoppningsvis.

HAJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar