fredag 30 december 2011

Gott Nytt År! / Happy New Year!

I går kom jag till Stockholm efter en 6 timmars bilfärd. Och jag måste tacka Veronia Maggio (eller hur hon nu stavas) för den totalt awekwarda situationen som uppstod när hennes låt "Jag Kommer" spelades på radion där jag och min kära pappa sitter och lyssnar helt tysta.

"Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer - jag är nästan där. Jag kommer, baby,  jag tror jag är kär"

När jag kom hem till min kära moder i Stockholm så fick jag julklappar! hihi
Jag fick en SYSTEMKAMERA!! WOO-FUCKIN-HOO!! Och en ny mobil!! Eller ja.. det var ju begangnat men för mig var det nytt! Nu kan jag också leka med facebook eller blogga från mobilen som alla andra tuffa människor..





Och mamma har gjort såå fint i "mitt" rum! hon har lagt in eget schampoo och balsam, ansiktsvatten och skrubbt tvål och ost å kex å grejor! Som ett hotell! Tack snuttmamma!

 Cheese n' Crackers!

I det här gigantiska badkaret låg jag och bubblade klockan 5 på morgonen.
Jetlagen vägrar ge sig.

Idag är det nyårsafton och jag ska käka middag med lite vänner och sen gå ut och svänga mina lurviga, så vi får se om jag hinner uppdatera något mer idag! Jag ska försöka lägga in någon fräsig bild från systemkameran iallafall! heh heh höö

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar