måndag 19 december 2011

Bodouir plåtning

Oj oj oj.. så mycket tuttar och rumpor som jag sett i helgen har jag nog inte sett i hela mitt liv!
I Fredags åkte jag och Ashley till Huntington Beach för att fixa hår och smink på 15 bodouirmodeller. Vi bodde på ett skitflådigt Hilton där även plåtningen tog rum. Upp tidigt som fan och stressa i hela två dagar, men roligt var det och jag har träffat några riktigt tuffa människor! Många poledansare var där och fick oss andra att tappa hakan med deras poser. Haha.
Och sist ut av alla snygga brudar var JAG. Jag kände inte alls någon press efter att ha sett dessa fantastiskt attraktiva tjejer posa halvnakna i två dagar.... haha.. men jag körde på och jävlar va snygga bilderna blev!
Ska bli riktigt roligt att se slut resultatet!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar