onsdag 16 november 2011

nuin'

Idag hade vi knytkalas på min communication lektion. Vi tog med oss mat och annat skoj och höll små tal, för att mjuka upp stämningen tills nästa vecka då de seriösa businesspresentationerna ska hållas. Jag tog med djungelvrål och det var en riktig höjdare! Inte för att folk gillade det, utan tvärtom. Folk avskydde det så mycket att det blev en isbrytare för alla så folk började slappna av och prata med varandra om det hemska svenska godiset. Det var till och med en kille som höll sitt tal om hur mitt äckliga svenska godis förde klassen närmre varandra. hahaha..

Allt kändes jättebra och klassen har verkligen blivit som en familj.. bästa klassen ever! Så otroligt sköna människor. Jag kände mig faktiskt riktigt okej med att hålla en muntlig presentation nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar