fredag 18 november 2011

Eehh..


Jag kommer ihåg när jag och syrran såg trailern för Twilight för sådär hundra år sen.. det var typ ett år innan filmen ens kom ut. Vi var minst sagt exalterade! Och när filmen kom ut satt jag som fastklistrad i flera månader. När andra filmen kom ut.. New Moon.. så slocknade min låga för sagan. All hysteri om vampyrer och varulvar fick mig istället att må illa.. plus att den andra filmen var sjukt dålig. Så hade jag redan läst böckerna vid det här laget.. Bläh liksom. När tredje filmen kom Eclipse, så blev det lite roligt igen.. filmen var ju faktiskt helt okej.

Ikväll var jag och hundra andra flickor i fjortonårs åldern über exalterade över denna film.. när Breaking Dawn började stog det "Part one"..ehh va? Det här var tydligen inte sista filmen.. det kommer en till.. om ett år.  Way to tjata ut liksom..

Det jag kan säga om den här filmen är att jag blev redigt besviken. Jag var kanske lite väl överexalterad.. men hallå? Bara för man börjat tjäna pengar så behöver man väl inte sluta lägga ner energi på filmen?! Visst det var en del fina/tuffa/bra scener.. men resten var långdraget och allmänt bedrövligt faktiskt.
 Sorry dude.. 5/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar