onsdag 26 oktober 2011

What to do?

Beslutsångest. Ska jag åka iväg och fira Seth MacFarlane's födelsedag eller krypa ner i sängen och dricka vin och äta ost. Till beslutet hör att jag är väldigt trött och klockan är redan halv 9.

Fira Seth:
- Duscha
- Sminka mig, klä på mig
- Gå ut i kylan
- Dricka öl
- Träffa Family Guy gänget
- Gå och lägga mig sent
- Vara skittrött i skolan i morgon (igen)
- Inte orka plugga till provet på Fredag

Stanna hemma:
- Hoppa i myskläderna
- Laga brakmiddag
- Krypa ner i sängen
- Dricka vin och äta ost
- Kolla på film eller köra ett Ugly Betty race
- Somna i tid
- Vara pigg i skolan i morgon
- Orka plugga till provet på Fredag
- Är taggad inför Halloweenhelgen

Det låter kanske som ett lätt beslut.. stanna hemma (såklart).. men.. men.. MEN!
What to dooo..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar