lördag 29 oktober 2011

Jag är sjukt sugen på ostbågar..

Jag har sovit hela dagen idag. Klockan är nu 8 på kvällen och jag har övertalat mig själv att det är dags att gå upp nu.

Igår åkte vi ett gäng till en hemmafest i the Valley. Det hade varit en olycka på vägen så det tog oss över två timmar att komma dit, istället för 30 min.. när vi kom dit så drack vi massa sprit ett tag och sen började värdparet bråka varutav snubben (som är en såndär tuff testosteron kille ni vet) ska visa hur arg han är, så han kastar en glasflaska i väggen. Den går inte sönder men den studsar från väggen rakt i huvet på mig. När folk börjar skälla på killen och han inte ens lyfter ett finger för att be om ursäkt så kände jag att det var dags att åka hem. När jag står utanför huset så hör jag hur det blir ett jävla liv och värdinnan kastar ut sin karl och resten av folket på festen. Trist.. det kunde varit en as grym fest om karln inte hade blivit för packad och börjat tjaffsa.

Klockan var redan 1 på natten så vi åkte till Boardwalk för att ta en sista drink. Där var det livat! Det blev efterfest hos Andy, hem till Gabe och Fernando för att kolla på dom nya hundbebisarna och sen skulle Ashley skjutsa hem mig. Vi tog vägen förbi en kompis lägenhet och blev övertalade att komma in på yttligare en efterfest.. så halv 8 på morgonen ramlar en dyngrak Alexzandra in hemma och däckar.

Nu ska jag försöka kliva upp ur sängen.

Min outfit var en riktig hit! Synd bara att "peruken" var så jobbig..
med klackar och peruk så blev jag över två meter lång, så det var lite jobbigt att 
gå igenom dörrar och undvika att slå i lampor.. sen var den så jävla varm!

Dom hade en skitsöt hund på festen som blev livrädd och började skälla ut mig 
när jag satte på mig håret.. haha.. snutt.
Jesus Cool!
 Fan va fräsigt det är med svarta ögonbryn till rött hår.. kanske något att
köra på i vinter? (ironi)
Keith hade lätt den bästa outfitten! Grymt!
 Kolla! Någon hade klätt ut sig till Craig Robinson... (haha)
 Någon var så avundsjuk på mina snygga svarta ögonbryn så denne sköt
mig i huvet. Jag tyckte inte riktigt att det var o.k..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar