söndag 23 oktober 2011

Brass Monkey -> Rainbow -> Efterfest!

 Maila kom och hämtade upp mig så drog vi till kareokeebaren Brass Monkey, där gänget från Family Guy ofta hänger.
 Och mycket riktigt så var dom där den här kvällen också! Alla utom Seth Macfarlane. Maila presenterade mig för co-producenten Alec Sulkin och sa att jag är ett skitstort fan av honom.. jag visste inte vem killen var, förutom att han jobbar med Family Guy, men han blev så himla glad när hon sa det så jag var tvungen att spela med! Haha.. han sken upp och log så jag trodde öronen skulle ploppa av huvet på honom.. "Of me?? Really?! :D :D :D :D" haha.. jag hade inte hjärta att säga att jag inte visste vem han var.
 Varför vi duckar? Det är en bra fråga..
 Sen åkte vi vidare till Rainbow och hängde med en av ägarna till The Key Club och resten av järngänget. Efter det så blev det efterfest hemma hos Nick i vanlig ordning.

 Åh jag måste ju bara berätta.. när klockan började bli frammåt 8 på morgonen så var det dags att åka hem. Men innan det så ville Nick visa sin nya lägenhet som han skulle flytta in i dagen efter. Den ligger precis över gatan så vi gick dit och skulle kolla. När han öppnar dörren så möts vi av synen av en halvnaken man sittandes i mörkret på hans golv. Han satt där mitt på golvet.. helt utan varken byxor eller kalsonger med bara en t-shirt! Herregud.. jag höll på att garva läppen av mig.. förstå chocken av att visa din lägenhet mitt i natten (eller morgonen snarare) en lördag och så sitter det en naken man på ditt golv och du ska flytta in dagen efter! HAHA!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar