torsdag 22 september 2011

Without me, you're only you.

Det är väl självaste fan att man ska falla för grupptrycket och gå ut på en Ondsag.
Här planerar man en mysig filmkväll med jordgubbar och Purple Rain.. så ringer mobilen och på två röda står man med smink i nyllet och skinnjackan på.

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på skithög musik i hörlurarna.. kan såklart inte sova. Klockan är 03.00 och jag ska upp klockan 06.00. LOVE my life just nu.

När jag ser mig omkring inser jag hur stor min säng är.. det suger att ha karln på andra sidan Atlanten när man vill mysa. Daniel ditt spider-psycho kom hit och gulla! Saknar dig!

På Fredag kommer min kära vän Mikaela hit till L.A! WEE!! Ska bli kul att träffa lite bekanta! hihihoo



aaahhh.. Queensrÿche.. kan man annat än älska dom?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar