lördag 24 september 2011

Ursäkta, men min fru har markerat revir där..

Fick ett A på provet jag gjorde i morse även fast jag sovit endast två timmar och fortfarande kände av alkoholen sen kvällen innan. Fast det visste jag ju, annars hade jag aldrig gått ut.

Ikväll ska jag möta upp min kära vän Mikaela som är här och turistar i L.A. Först blir det hotellhäng och sen Rainbow! Är råtaggad! (inte egentligen eftersom jag fortfarande är lite bakis-seg, men jag försöker intala mig annat!)

Ska snart börja göra mig i ordning.. sitter och lyssnar på massa bra musik och försöker få ork att hoppa in i duschen.. det är ju fan krävande att duscha när man är två meter lång och duschmunstycket sitter fast i väggen på 1 meters höjd! Det ser jävligt roligt ut när jag tvättar håret vill jag lova! Jag ska skaffa en duschslang snart.. jag ska bara..

Pratade i över två timmar med min björnbuse idag! Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar