måndag 19 september 2011

Kvällens filosofistund

Jag har alltid varit stolt över kvalitén på mitt hår.. har även fått en hel drös med komplimanger för det av diverse frisörer och hårstylister. Men nu har kvalitén tagit sitt pick å pack och dragit.. att färga håret från svart till rött (igen) tog kål på det. Hästhår säger jag bara. Eller troll.. troll funkar också. Jag har ändå klippt av en jävla bit redan för att det var så slitet, men fortfarande så känns det torrt och äckligt. Är det någongång jag ska klippa mig kort så är det nu.. men jag känner mig inte redo än! Jag är inte klar med mitt långa ruffs!

Men när jag väl känner mig redo så vill jag ha en lång bob..

..en sån fast mycket längre liksom.. nästan så den är lite FÖR lång för vad som är acceptabelt.

(Bilder från google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar