måndag 12 september 2011

In Sweden we call it "Pruttfull"

Oj oj oj.. vad hände i helgen egentligen?! Jo.. såhär var det..

Jag och Andy gick till baren Backstage där vi hamnade mitt i ett födelsedagsfirande. Vi drack massa sprit och jag mosade cupcakes i ansiktet på folk.

 Brian och Erika mötte upp oss där..
 Kalasfolket

 Födelsedagsflickan

*BLANKT* 

Helt plötsligt var jag och Brian på efterfest i Hollywood.. jag har ingenaning om hur vi kom dit eller varför ingen av de andra följde med. Hahaha.. det var iallafall grymt roligt, det jag kommer ihåg!


Typ runt 6-7 på morgonen så åkte vi hem. Eller ja, vi åkte förbi starbucks innan och köpte kaffe. Sen åkte jag hem och däckade.

Dagen efter trodde jag att jag skulle dö.. fyfaan.. jag börjar bli för gammal för att festa som en rockstar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar