fredag 9 september 2011

Filmkväll

Det var jätteroligt på Comedy Showen igår! Det var en amatörkväll och det var väl typ 8 amatörkomiker.. hälften var bra och resten SÖG.
Men helt plötsligt mitt i det hela så kommer en skitrolig kille upp på scen.. Andy håller på att kissa i byxan och jag förstår ingenting. Det var tydligen
Cris D'elia, som är en känd ståuppkomiker.. Andy's favorit till och med. Han var grymt jävla rolig!
Han har sin egna tv-show som ska böja snart.. jag får se till att sno åt mig en tv så jag kan glo lite på den.

 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla på film och käka massa mat. Har totalt glömt bort att äta idag!
I morgon har jag ju lektion i 3 ½ timma.. suck. Nu kommer maten!
                                                 Haha.. tror ni jag orkar allt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar