onsdag 21 september 2011

Bye bye Jackson!

Halleluja! Nu har jag äntligen mitt eget internet!

Annars har jag haft världens sugigaste dag.. den började skitbra med en rolig communication klass och sen gick det fan utför. Jag panikpluggade i 3 och en halv timma i biblioteket och jag drack alldeles för mycket kaffe för att hålla mig vaken.. tillslut skakade jag och kunde inte tänka ordentligt så allt blev bara kaos och jag gav upp. Fick ett C på läxan.. ETT C?! FUCK C!! Jag får väl aldrig C?! Men men.. just nu är jag bara glad att det överhuvudtaget blev godkänt eftersom jag inte hade gjort allt. Jag satt en timma över tiden med mitt matteprov och blev sen hem till dejten med internetkillen.. han ringer och frågar var jag är och jag är fortfarande i skolan och har en timma hem! Som tur va så klaffade alla bussar perfekt så jag var hemma på 30 min. Men nu har jag mitt eget internet iallafall SÅÅ underbaaart!!

Nu ska jag plugga internationella relationer till quizzet i morgon.. och i morgon ska jag på LINE DANCE! haha

Nu säger jag FUCK YOU till den här dagen och hoppas på en bättre dag i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar