tisdag 30 augusti 2011

Då var det dags igen då..



Nu sitter jag här i skolan, lyssnar på Sixx AM och snorar.. ja, det är klart att jag ska bli förkyld nu precis när skolan börjar.



Jag har precis pungat ut $3780 (24 570 kr) i skol och kursavgifter.. kul! Behövde dock inte stå i kö så länge till bursars office för att betala.. man brukar få stå i typ 1,5 timme nu i skolstarten men jag stog bara i 20 min! Lycka! Plus att kön till bokaffären var typ obefintlig så det gick skitfort där också.






Nu väntar jag på att min mattekurs ska börja.. det suger att jag har en tre timmars håltimma varje dag. Men jag antar att jag kan få en hel del plugg gjort på den tiden.






Jag läser även International Relations och Business Communicaton den här terminen.. grymt roligt och intressanta kurser! Matten och datakursen är ju lite sådär, men det blir väl vad man gör det till I guess?






SERIÖST hur mycket snor kan komma ur en näsa!? Har gjort slut på en toarulle på 2 minuter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar