måndag 25 juli 2011

Vad fan är det här för jävla bett jag får hela tiden?!

Ett vid armbågen, ett mitt på armen och ett på knölen vid handen
Jag hade ett på överarmen och ett på lillfingret som precis har försvunnit.. man ser dom fortfarande men dom är i princip helt läkta. Men nu idag så fick jag 4 till?!!

Ibland kliar dom som myggbett, ibland svider dom som getingstick och ibland känns dom inte alls.. skit skummt. Några har sagt att det kan vara någon form av lägenhets-lus.. men andra säger att det inte är det. Några säger att det är spindel-bett.. och några säger att det inte är det. Jag tror inte på spindel bett iallafall för jag fick dom idag när jag satt vid bordet, ungefär samtidigt och jag såg ingen spindel.. läskigt! Dom blir liksom svullna och skit varma också.. infekterat typ?

Ja ja. Jag har pluggat klart för idag iallafall och försöker varva ner lite efter koffein-kicken (som jag fortfarande har).

Jag läste lite på min blogg och insåg hur otroligt tråkig den är! Det är bara massa plugg och skit! haha mitt liv är faktiskt inte så tråkigt som det kanske verkar, det är bara det att just nu är jag pank, är mitt i en flytt och har en vecka kvar i skolan = RÅPLUGG till prov!
Så just nu kan jag inte hitta på så mycket kul..

När jag har flyttat till min nya fina lägenhet dne 6:e Augusti och fått pengar så kommer jag ju hitta på lite mer roliga saker = Roligare blogg!

Håll ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar