torsdag 28 juli 2011

Frosseri-frossera doppa pizza i chokla

Jag tror att anledningen till att jag hade hjärtklappning, skakade och mådde illa i morse var för att jag har överkonsumerat koffein, plus att jag äter inte så mycket längre (typ bara två och en halv gång om dagen, plus all stress med skolan och flytten.. så tog jag sömntablett på det.. inte bra inte bra.

Idag har jag iallafall semester från bantningen. Jag ska bara ligga i sängen och kolla på film och äta upp sånt som annars behövs kastas i flytten. Pop-Tarts och lite svenskt godis bland annat! Synd om mig..


Mina "små" avocados!


Pop Tarts! Ät dom som dom är eller..

Rosta dom i brödrosten!

Jag tyckte inte alls att det var gott först, men efter att dom har räddat mig ett antal gånger när jag har snabbat mig till skolan alldeles för hungrig, så har jag vant mig! Dom är helt okej!

Och ikväll efter middagen så blir det min favorit ost: Saint Agyr och rövin! Det är jag värd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar