onsdag 15 juni 2011

Mötley Crüe, Poison & New York Dolls Konserten!

Jag hade totalt glömt bort att vi skulle på konsert igår så det blev fullrulle hela dagen! Först var jag tvungen att åka till skolan för att göra mitt sista exam kl.12 sen fick jag springa runt på campus för att få tag på ett papper som jag behövde skicka till CSN och sen sålde jag mina sista skolböcker, sen var det bara att skynda hem och göra sig i ordning för kvällens festligheter.

Vi åkte först in till Loaded och drack lite öl.. som tur var så jobbade kompisen Denise så vi fick gratis dricka. ALLA på baren skulle på konserten så alla blev vänner med alla och det blev en massa Mötley Crue på jukeboxen.
Sen delade vi taxi med två av killarna till Hollywood Bowl.

Det var nästan lite festivalstämning när vi kom dit.. folk hade smugglat in sprit så inne på tjejtoan fick man ölen spetsad med vodka om man var snäll..
Konserten var så gryyymt jäävla bra! Vi röjjde järnet! (eller iallafall jag)

Efteråt åt vi en korv och åkte till Rainbow.. men efter den långa hektiska dagen så var jag så jävla trött så vi åkte hem rätt tidigt.

Idag har jag städat HELA lägenheten för den såg ut som SKIT. Nu kan man faktiskt andas här igen utan att få en tuss hår i näsan.
Ikväll blir det hemlagad SVENSK middag och sen blir det festerier hela natten lång!

(Det blir inga bilder just nu för mupp-blogger verkar inte tycka att det är en bra idé? Det kommer senare när saker vill funka igen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar