lördag 25 juni 2011

Daniel vann Bajs-Monstret till mig!

Nu har vi precis kommit in från party poolen.. det var värsta discot nere vid poolen och man får röka och dricka sprit i den.. nu när jag är här för att festa så tycker jag att det är toppen! Dom har även en "familje pool" där det inte festas.

Det var GRYMT roligt igår! Dom första människorna vi började prata med var norrmän.. haha såklart. Jag visste inte att norrmän har "svensk skämt".. som våra norrmän skämt fast en svensk istället för en norrman! haha!

Jag ÄLSKAR Bajs-Monstret.. jag har ingenaning om vart han kommer från eller något.. "Domo" heter han tydligen.. jag fick honom av Daniel efter han vunnit monstret till mig! Romantiskt or what?!

Nu ska vi göra oss i ordning för att än en gång försvinna ut i Las Vegas och hitta på dumheter!

VIVA LAS VEGAS! WEE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar