fredag 17 juni 2011

Bar Crawl tonight!

Ikväll ska vi på bar-runda i Marina Del Rey.. det är tydligen nåt festival-liknande moj som händer så dom stänger av en bargata så man kan gå runt bland barerna hur som helst.. låter inte helt fel!

Jag tappade bort min mobil igår också.. SUGER. Jag vet att jag använde den senast på krogen och sen var det borta. Daniel gick ner till krogen och kollade om den fanns där men det gjorde den inte.. om den inte kommer fram snart så kommer krogägaren att gå igenom övervakningskamrerna från igår och se om någon har snott den från bordet vi satt vid. Jag älskar att vara stammis.. man blir verkligen behandlad som en prinsessa!Jag har ju glömt berätta att jag sjöng kareokee HELT SJÄLV för första gången i mitt liv.. Depeche Mode - Enjoy The Silence.. (Of Course)

Hahaha.. det gör jag nog inte om fler gånger..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar