fredag 27 maj 2011

Vilken natt!

Igår var jag med Ashley och fixade en iPhone.. till henne. Jag är AVUNDSJUK!
Sen mötte jag upp Daniel, Simon och Andy här hemma.. drack några öl och jägershots och sen rullade vi ner till baren. En handikappad kille skulle gifta sig dagen efter så vi var med på ett hörn och firade honom.. skittrevliga människor! Daniel hittade en ny bästis.. Dwayne och vi blev bjudna på hans födelsedagsfest!

När vi kom hem så däckade Daniel i duschen i typ en timma så jag var tvungen att väcka honom, sen gick han och la sig naken i sängen och däckade. Några minuter senare så sparkar han av sig täcket och ligger helt naken i sängen.. eftersom vi inte bor ensamma så tänkte jag rädda Tessan från Daniels nakna bak, så jag skulle dra på han täcket igen. Då började karln skrika på något hitte-på-språk.. jag försökte schyshcha honom och då började han viska på det konstiga språket istället... sen däckade han igen. Ännu senare på natten så började han hulka i sängen så jag försökte putta ut honom mot golvet, vilket skulle vara lättare att städa om han spydde.. och då blev han helt hysterisk och började skrika på hitte-på-språket igen och det gick inte att lugna ner honom.. han var helt galen! Så jag gav honom en örfil och då blev han tyst, tog täcket om sig och började åla runt på golvet mot en av mina tröjor... jag frågade om han ville ha kalsonger.. det ville han.. så ålade han tillbaka till sängen och däckade igen. Det var ju bara för mig att försöka klä på karln kalsonger i sovande läge. INTE det lättaste. Han drog däcket runt sig, la filten över huvudet och däckade ännu en gång. Och där låg jag.. utan både täcke och filt. Jag fick klä på mig massa kläder och ligga och titta på min kära karl som nu var i en hög av täcken och filtar.
Efter väldigt lång tid så somnade jag.
Dagen efter vaknar Daniel upp och undrar varför han har kalsonger på sig.... det var ju bara att dra hela historien.

Som han brukar säga till mig... det är tur att (hon) HAN är söt.

Idag var vi och drack smoothies med Ashley innan hon åkte till sin mamma i San Fransisco, sen gick vi fram och tillbaka till gallerian och åt lunch. MYS.

Nu har vi myskväll och kollar på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar